Betyg = U eller är det F?

2015



Ja, det stämmer, denna blogg för ett stort fett U för de första två veckorna, och det tror jag att ni håller med om? Ifall vi ens har några läsare kvar insåg jag dock nu..

I alla fall, jag och Sissa har spenderat kvällen på gården och vistelsen däremot får extremt stort MVG! Grillkvällen på stranden får klassas som extremt lyckad och vi tog tillfället i akt att försvara titeln som ohotade mästare inom artistleken! 

Vi har även ägnat tid åt att färga alla gårdens hästar blåa, vilket enligt min mening är en fantastiskt fin färg! Det bästa av allt är att två av tre ekipage i alla fall lyckades matcha med sina blåa stigbyglar! Vet dock inte hur föräldrarna kommer reagera imorgon..?

Oavsett vilket så är det alltid alldeles, alldeles underbart att vara tillbaka i Skyrup igen. Även om vissa elever förskräckta trodde att jag och Sissa skulle sova inne hos dem, haha! Vi kunde lugna de med att de skulle få slippa oss, i alla fall till en början!

Annars rullar livet på, jag taggar en träning för Anna W herself imorgon och sen som biträde vid Pay and Jumpen. Eleverna denna vecka är awesome, så morgondagen kommer troligtvis gå som en dans! 

Puss på er alla! Ni får inga bilder, för det orkar inte internet! (Och vid ev. Misslyckande skulle detta inlägg komma upp fredagkväll..!)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?