Update a la Lovisa

2014



Sabina och Anna hävdar att jag bara har en massa matematiska formler i huvudet hela tiden men jag tvivlar på det med tanke på att jag knappt kunde koka kaffe igår. Lägg märke till att jag skriver knappt, Stefan fick nämligen sitt kaffe och alla var nöjda och glada (framförallt jag för jag fick köra fyrhjulingen upp och ner till banan två gånger)!
 
Gårdagens kvällsaktivitet bestod av dans och jag måste säga att jag är mycket imponerad av eleverna som visade både stort engagemang och en grym taktkänsla. Jag hann tyvärr inte vara med men det var kanske lika bra det med tanke på min icke existerande taktkänsla och koordination... Amanda, som höll i dansen, kommer i alla fall tillbaka nästa vecka så då ska hon förhoppningsvis få tillfälle att handskas även med min klumpighet!
 
Idag har Camp C varit vid sjön och badat med hästarna. Alla gick i vattnet och vi hade till och med en elev som plumsade i! Camp A däremot drillas just nu på ridbanan av Douglas Lindelöw och alla hästarna ser mycket fina och fräscha ut! Senare står en springtur på schemat för camp C vilket jag verkligen ser fram emot, det ska bli skönt att ta på sig löparskorna och springa ner till sjön för att bada.
 
Nu efter lunch har jag diskuterat lite med Master som har haft en del egna åsikter men det var roligt, vi lämnade banan som kompisar efter en okej deal som passade båda. Är lite extra kär i honom, en D-ponny skimmel liksom... Någon som saknar sin egen ponny kanske hehe.
 
Vad mer? Eleverna äter frukt som galningar! Jag kan ju dock inte påstå att jag är helt oskyldig till att fruktfatet behöver fyllas på flera gånger om dagen, men vi ger tummen upp för det!
 
Nu känner jag att nivån på detta inlägget verkligen börjar dala så jag går väl och fyller på fruktfatet på nytt helt enkelt! Adios amigos!
 
 



Anonym

Kan ni göra ett inlägg där ni skriver vilka ledare som kommer vara där vilka veckor? Nästan som ett litet schema?:)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?