Tillbaka i sadeln

2014



Idag blev jag trött på livet som invalid, vilket innebar att jag tryckte ner mina fortfarande svullna fötter i ett par stövlar, sadlade jolly och tog ut henne på ridbanan. Allting gick superbra, och det var så skönt att sitta på hästryggen igen!! Längre än tre sekunder då då.. De enda kritiska momenten blev att sitta av, då jag glömde bort fötterna så fick en rejäl smäll som inte var super bekväm! Samt att dra av sig stövlarna.. Det var heller ingen super hit, he he!

Men jolly då, SHIT, vilken fin häst. Ärlig, trevlig och har stenkoll! Synd att man inte letar häst liksom, då hade jag velat köpa henne själv!

Resten av min lediga förmiddag har jag spenderat uppe på kontoret med att leta resor. Jag och Evelina har ju äntligen hittat en vecka som sammanstrålar, vilket gör resletande till en uppgift som tas på största allvar!

/Sabina








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?