Sol på himlen och laddade ledare

2014



Klockan är snart 11 här i Skyrup och eleverna har varit i full fart i flera timmar. Just nu rider andra gruppen i camp A sin första hopp/markarbetslektion för Stefan Sjögren, det ser riktigt fint ut! Veckan har startat på allra bästa sätt med toppväder, pigga och glada ungdomar och hästar, samt mycket välmatchade lägerhästar. 

Kanske dags att presentera mig själv lite, mitt namn är Joanna och jag är en av de nya ungdomsledarna för i år. Det är möjligt att några av er känner igen mig från bloggosfären sen tidigare, då jag är en av två som driver Sveriges största nyhetsblogg inom ridsport - ponnysanning.se. Jag är superglad att ha fått chansen att jobba här och jag är ser fram emot att lära känna alla fantastiska ungdomar och hästar. 





Några foton från helgen som passerat. Lilla Mumbai Soul är helt fantastiskt söt (trots att han gillar att smaka lite på en..) och unghästarna är så sociala att de gärna kommer och kramas lite när man hälsar på. 

Nu kan veckan starta, ungdomsledarna är taggade, tränarna är laddade, hästarna är i form, banorna är tipptopp och vädret är på vår sida (än så länge)!

//Joanna 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?