Sjön x2

2014



Efter en Hovdala-ritt var det gott att komma hem till Anders supergoda fiskgratäng! Känns bra att jag alltid nämner mat i mina inlägg men allt är ju såååå gott här! Men om vi ska prata om mer relevanta saker så kan jag berätta att Hovdala-ritten var supermysig och det var strålande sol trots det utlovade regnet. Kul att bli positivt överraskad någon gång! Väl nere vid sjön gick alla hästarna i vattnet, såväl våra som de privata, och ryttarna log från öra till öra när de plaskade runt i solskenet. Om någon timme bär det återigen av ner mot sjön för Junior Camp, fast denna gång utan hästar. Vi ska gå ner och bada och bara ha det mysigt tänkte vi. Men innan dess ska Douglas träningar följas in i minsta detalj från marken, för hur lärorikt är inte det liksom? Det är verkligen roligt att vi har en så duktig ryttare här! För så är det ju, att ju mer man lyssnar på kunniga personer, även om det inte direkt gäller en själv, desto mer kunskap kan man suga åt sig och själv få nytta av. Detta upptäckte några ambitiösa elever häromdagen när de hade en lång diskussion med Susanna där de ställde frågor och lyssnade aktivt. Verkligen roligt att de är så engagerade och intresserade! Susanna sitter på så mycket kunskap så jag är säker på att de lärde sig en väldig massa! Om en liten stund kommer bilder från dagens badande upp, men först ska jag bråka klart med mina mesiga stövlar som bestämde sig att ge upp hoppet om ett långt och lyckligt liv efter dagens Hovdala-ritt... Suck! // Lovisa







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?