Sista dagen i Skyrup

2014



Pay and Jump är det som gäller idag och jag tror allt att några av ryttarna är lite nervösa medans andra går runt med hur mycket is i magen som helst. I vilket fall ska det bli roligt att se rundorna efter en veckas intensiv träning och jag vill önska alla elever lycka till!
 
Efter det då? Ja, gården töms och den vanliga tomma känslan infinner väl sig antar jag. Själv lämnar jag ju gården imorgon efter mina två jobbveckor och jag skulle väl ljuga om jag sa att jag inte hörde min egen säng ropa på mig hela vägen hit nerifrån Höllviken. Nu blir det två veckor hemma som lär spenderas uteslutande på stranden, hos min egen lilla ponny och såklart på Falsterbo Horse Show. Vi kommer att ha en monter där så kom förbi och säg hej! Sen är jag tillbaka här i Skyrup till vecka 29, ses då!
 
Förra årets fyrhjulinglycka
 
// Lovisa
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?