Mulan

2014



Nu har jag landat hemma i ett par timmar och jag måste säga att det känns lite märkligt. Dagen efter skolavslutningen begav jag mig mot Narnia och sen har stället helt utan civilisation varit där jag bott. Sommarlov, vad är det liksom? Nu sitter jag här och funderar lite över vad normala människor gör en sommarlovsdag som denna när vädret är trist och ens kära mamma är snäll nog att ta hand om ens häst. Jag har fortfarande inte kommit fram till något vettigt svar, men jag har kommit fram till vad jag tänker göra i alla fall. Jag ska titta på Mulan! Det var många år sen och jag kommer inte ihåg sådär jättemycket, men efter två veckor med Team AW kan jag säga att jag är mycket taggad på att återigen få ta del av dess handling, speciellt en viss scen... Mer än så säger jag inte, men ni kan förvänta er spännande uppdatering från vår sida ikväll!
 
Utöver det så vill jag säga tack för den här gången Skyrup, Anna, övriga ungdomsledare och elever!
 
// Lovisa 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?