Min tur att presentera mig.

2014



Tänkte att det var dags att berätta för er vem jag är. Det är jag som är Vq – tjejen med smeknamnet utan förklaring. Egentligen heter jag Viktoria men det är sällan det namnet uttalas i Skyrup. Jag är den ungdomsledaren som alltid har varit minst, trots att jag är 18 år, numera (äntligen) har körkort och har jobbat i Skyrup i fyra år kommer jag att förbli minst. När jag inte hänger i Skyrup bor jag i Stockholm och pluggar samhällslinjen på gymnasiet. 
Jag och Evelina förra sommaren under en intressant filminspelning för Hovdala.

Innan jag blev ungdomsledare på Skyrup Country Club var jag en elev precis som ni och hyrde senare en ponny av Anna, den bästa såklart, Detleffe. Som ni kanske förstår är hon en av mina ögonstenar på gården. Efter Detleffe red jag en storhäst hemma på Ryttis i Stockholm som jag utbildade och tävlade i hoppning.
För att beskriva mig kortfattat kan vi säga att jag är lång, blond, glad, social, barnslig och älskar all form av mat. Ett bevis på det är att jag alltid äter mest av alla vid måltiderna under lägerveckorna och ofta hänger i kiosken. Jag är även bäst på att trilla av speciellt stillastående.
Hyacinta en av våra lägerhästar våren 2012
 
I sommar kommer jag finnas på gården under fyra veckor där den första veckan är v.27! Träffar ni mig inte i Skyrup på söndag kommer jag stå i vår monter under faltserboveckan. Kom och säg hej!
Ses på söndag!
Pussar och kramar Vq



Sofie

http://nattstad.se/teamjs

Jag hade Detleffe 2013 och har önskat henne igen i år 😃


Anonym

Vilka veckor är du där, vill så gärna ha dig dom ungdomsledare!!❤️😄







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?