Hemkommen från Paradiset

2014



Precis som rubriken lyder är jag hemkommen från paradiset och har precis landat i soffan efter en fantastisk helg i Skyrup. Lina heter jag och är en av de nya ungdomsledarna för i år. Tidigare somrar har jag själv varit lägerdeltagare på Sveriges bästa ridläger och min debut var 2008 i lilla Vinslöv 2008 innan verksamheten flyttade till Skyrup. Kanske någon av er som också varit där? 
Minns hur nervös jag var hela bilresan upp för på den tiden var jag ganska rädd för lite busigare hästar och jag hade önskat en snäll häst. Jag hade supersnälla Bello som fortfarande är en favorit och en trogen lägerhäst som ni kommer kunna träffa under sommarens läger.
 
Jag tog sommarlov här förra veckan efter att ha gått klart tvåan på gumnasiet. Bosatt i Malmö i Skåne(bästa landskapet såklart då då Skyrup är hjärtat på Sveriges hästkarta ;) ). Helgen har bestått av underbara ledare och personal, både gamla välkända ansikten och några nya. Fina och fräscha hästar som är lika taggad som jag på att dra igång den bästa sommaren.
 
 
Här är en bild på mig och fina Cortess som blev en liten favorit under helgens vistelse.
 
Hoppas vi ses i sommar!
//Lina
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?