Fredagen den 13e

2014



Morgonen har passerat sen länge, och jag är återigen inne på sjukhuset i Hässleholm. Börjar bli riktig stammis här nu ju! Men tack och lov får jag nu åka tillbaka till gården, lite demolerad men vid gott mod ändå, tummen upp på det liksom! 

Under tiden har min personliga assistent (aka VQ) slavat i stallet under morgonen! Sadelkammaren är inne i en förbättrings/städnings-fas, så där har hon lite att slita med, stackaren. Som tur är kommer ju nästan hela nya Team AW idag för att stanna under helgen (Team AW 2.0), det kommer bli najs! Och underlätta arbetet.. Desto fler händer och fötter desto bättre! Min uppgift blir väl mest att dirigera och vara förbannad på att jag inte kan hjälpa till., hrrm..

Som sagt, fredagen den 13:e idag. Men jag hade min otursdag igår, så jag hoppas att jag slipper något oväntat idag! Kanske borde linda in VQ i bomull så att hon överlever dagen? Hrrm.. Det tål att fundera över faktiskt!

Vi hörs senare, tills vidare bjuder jag på en bild av sötaste Mumbai Soul! 5 veckor gammal! 

/Sabina










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?