En slipad diamant ramlade ner i Skyrup

2014



Asså.. Jag hyllade Stefan tidigare idag, men jag måste ta mig tusan hylla Susanna också. Susanna är vår hustränare för camp C, och jag undrar lite; Vart sjutton hittade vi henne!?

Så genuint snäll, duktig, ärlig, hjälpsam och fantastisk tränare! Hur lyckades vi hitta henne till Skyrup liksom? BIG LIKE på Susanna och hennes fantastiska personlighet och sätt att vara; både mot elever och kollegor! Susanna, du var precis vad Skyrup behövde! :D

/Sabina



Anonym

Kan ni göra ett inlägg där ni skriver vilka ledare som kommer vara där vilka veckor? Nästan som ett litet schema?:)


Måste bara tacka för en superrolig vecka! Har jag häst nästa sommar vill jag gärna komma tillbaka. Krypton har nog aldrig varit så fin som han är nu, extra tack till Susanna som hoppade upp och red honom när jag inte fick det att fungera! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?