Division 1 hoppning med kaninhinder

2014



Smidig som jag är så har jag lyckats dra på mig en förkylning och därför fick ledarstugan agera sjukstuga under min lediga förmiddag denna veckan. Jag sov länge, gick upp och åt frukost, bara för att gå och lägga mig under täcket igen. Hur mysigt som helst, men nu är jag mycket piggare och en kväll vid sjön med båda lägren låter mer än lockande! Det blir pastasallad, beachvolleyboll och bad. Vem säger nej till det liksom? Men innan dess blir det derbyträning för Camp A och studs och serier för Junior Camp.
 
Igår kväll var det full hopptävling nere på ridbanan, dit kaninhinderna dagen i ära flyttats. SuperMadde organiserade en full div 1 hoppning med såväl förstklassig framhoppning som speaker. Tjoandet och hejaropen hördes tydligt hela vägen upp till stallen där jag och Sabina höll på att fixa inför kvällen. Uppenbarligen var innehållet på prisbordet som ställts fram i viptältet lockande!
 
Jag vill dessutom passa på att berätta för er hur ond diskmaskinen är. Inte nog med att den i förrgår bråkade som bara den innan den till slut gick med på att starta, den snackade även ihop sig med mina hörlurar och planerade ett mordförsök på min kära telefon. I två år har jag lyckats hålla den sprickfri, men jag klarade inte diskmaskinen och hörlurarnas gemensamma krafter så i förrgår blev den svårt misshandlad vilket resulterade i sprickor upp över öronen, precis som på mig själv som av någon anledning lyckats bränna mig i solen på just öronen.
 
Eftersom att jag sitter vid datorn på kontoret (fick frispel på snigelinternet i mobilen) kan jag tyvärr inte bjuda på några nya och fräscha bilder, men denna bilden på allas våran Evelina är väl alltid trevlig! Kanske ska börja matcha håret med jackan?
 
// Lovisa
 



Evelina

Hahhahaa superduperlovisa, jag ska hitta en bild och hämnas!!!;) <33333 ses den 10!

Svar: Hahahahahaha kör bara kör, jag är redo! ;) Längtar tills dess :D <333
Livet i Skyrup







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?