Artistleken på liv och död

2014



Denna dagen känns mest som en nedräkning inför kvällens aktivitet; vi ungdomsledare ska återigen bevisa att vi är titeln som obesegrade mästare i artistleken värda. Vi är taggade till tusen, och jag (JAG av alla människor) övervägde seriöst att inte prata alls innan dess för att spara på min röst. Jag har nämligen ungefär lika mycket röst kvar som alla andra här, det vill säga cirka 15 procent. Artistleken är dock på liv och död och om jag så inte kommer kunna prata på två veckor så är det värt det. Nu kör vi helt enkelt!
 
Imorgon åker sorgligt nog denna veckans elever hem, men istället får vi ta emot ett gäng nya ungdomsledare i stugan. För att fira detta så tänkte vi bege oss in till storstaden hässlehåla även denna vecka. Nu står dock inte donken på schemat (även om det inte skulle förvåna mig om vi hamnar där för middag) utan vi tänkte göra som normala och civiliserade människor och gå på bio. Vilken film vi ska se är ännu oklart, men att det blir mysigt tvivlar jag inte på!
 
// Lovisa



Anonym

Men åååh vad mysigt :D //Cploppa







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?