You take my hand and we'll make it, I swear

2014



Ser att vi i Skyrup fått lite hjälp med bloggningen, det tackar vi för! Jag hade faktiskt själv en riktigt bra "gissa ledaren" i huvudet, men jag glömde bort det igen så ni får väl se när jag får tillbaka min tanke...
 
Idag har varit dagen för artistleken, och vi ungdomsledare står fortfarande som obesegrade mästare. Känns nästan inte som att vi behöver skriva det längre... Det är liksom standard, det blir samma varje vecka. Dock blir jag lika besviken varje gång någon passar U2 eller Bon Jovi... Vad är det med dagens ungdomar egentligen? Texten till Living on a prayer och att det är U2 som gjort With or Without You borde vara lika obligatoriskt att lära ut i skolorna som pythagoras sats och ordgruppen adjektiv. Nu ska jag komma med ett adjektiv som beskriver bristen på kunskap om RIKTIG musik: kaaaasst. 
 
Bilder från i förrgår när camp C var vid sjön; bilder från igår kväll kommer senare, Caisa hade nämligen med sig sin stora feta kamera! :D
 
// Lovisa
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?