Presentation - Ungdomsledare

2014



Senaste inlägget blev det visst anonymt, tar på mig den. Så känner att jag kanske ska presentera mig själv, jag är  16år och kommer ifrån Smålands fina skogar, för att vara exakt kommer jag från lilla Moheda (och för er som trodde det, nej det finns inget Moheda Kloster). Hästtokig som resten utav ungdomsledarna och när jag själv inte sitter till häst står jag gärna med kamerna i hand jämte banan. Och hur hamnade jag då i Skyrup? Genom våra väldigt smidiga sociala medier fick jag syn på ett hoppläger, och vem vill inte på det? Så efter två sommarar som deltagare och funktionär på ett gäng tävlingar så är jag numera ungdomsledare. Kommer hänga här ett par veckor till i sommar, hoppas att vi ses! :D
/Caisa



Hej! Jag tror att AW verkar vara ett skitbra ridläger. Jag är typ ett hoppfreak och dressyr är det sämsta som finns typ... Hehe. Men kan ni kanske mejla mig och berätta om vad man får göra under veckan tex på lektionerna och uteritterna. Funderar på att boka Jump Camp C. Och ifall man tar med egen häst kostar det extra då? Tack;)

Svar: Läs mer på skyrupcountryclub.se eller ta kontakt med Anna Wemlerth, tl. nummer finns på hemsidan! :)
Livet i Skyrup







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?