Presentation - Elsa

2014



Tjeena!

Då var det även min tur att skriva någon slags presentation.
Jag heter som sagt Elsa, men dom flesta kommer nog ihåg mig som Manzano.
Fyller 17 i år och inveg mig själv som lägerledare här på Spring Camp 2014.
Jag har tidigare jobbat på ett annat ridläger hemma i Stockholm men nu har jag uppgraderat mig hit.
 
Med risk att göra er besvikna, så gav jag upp jobbet som förste fågelskötare. Kände att det inte var något för mig efter dom bajsade på min sko...
 
Annars har jag inte varit här så mycket. Var på läger här första gången sommaren 2012, gick på Camp C vecka 28. Skulle nog placera mig i kategorin jobbiga-ungar-som-aldrig-blir-nöjda-med-sin-häst.
Då jag först provred Detleffe (men hon behövdes till en annan tjej), så då fick jag Fideli (som jag bara vägrade ha av ingen anledning alls), bytte efter det till Lukas/Lothar och då blev jag ganska nöjd men fick ändå byta till underbara Kim (som bara stod där den sommaren tror jag?)
Förra sommaren återvände jag tillsammans med min ponny och då gick vi Camp B vecka 32.
Här har vi en bild fylld med kärlek till min fina Detleffe jag red en gång. ♥ Och sen har vi en VQ som förstör vårat moment...
Vi fick en ensam bild också! (Notera jofa och keps ;))
 
Utöver det har jag hängt med världens bästa Anna under Stockholm Horseshow och Göteborg Horseshow.
Då har ni hittat oss i Sveland Djurförsäkringars monter och det kommer ni även göra under Falsterbo.
 
Men nu ska jag ner och äta lite lunch.
Vi hörs och ses!
Ciaaooo








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?