Nations Cup i Skyrup

2014



Måndagen rullar på, precis som fyrhjulingen som nu är back on track efter att ha varit lite krasslig. Ingen är gladare än vi ungdomsledare för detta, speciellt efter mina och Carolinas två (!!) promenader ner till unghästhagen och tillbaka. Vad vi dock upptäckte på vägen tillbaka var mängden hallon längs med mördarbacken och plötsligt kände vi ett enormt behov av färdkost hehe.
 
Nu sitter jag på kontoret och har precis avslutat förberedelserna inför kvällens aktivitet; hoppning utan häst. Ikväll blir det nationshoppning och vi har förberett allt från banskisser till fina priser. Som sällskap har jag Erik och Axel som kände för att hänga här med mig under tiden AW herself håller träningar nere på banan. För tillfället är det full brottningsmatch på golvet och innan ritade de så nu har jag ca 2854 nya teckningar att sätta upp på mitt rum. Kanske hittar någon annanstans att sätta upp dem på istället... Baileys box kanske, så får han lite mer färg i sin vardag? Jag får väl fundera ut något! Nu ska jag gå och förbereda mig (mentalt?) för en springrunda med härliga Camp B!
 
// Lovisa








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?