Melonveckan?

2014



Idag är det tisdag. Wow tänker ni nu, men jag kan ju berätta att tisdagen här i Skyrup har bjudit på banhoppning för både camp C och B. De var så duktiga så, och utöver strålande prestationer på banan måste jag nämna att vi typ har världens prydligaste gäng denna veckan på camp B! All utrustning är spegelblank, hästarna är fläckfria och på ryttarna ser man i princip bara instoppade skjortor och pikéer. Big like på den!
 
Bortsett från ett prydligt gäng så funderar jag även på om man kanske kan kalla dem för melonätargänget. Jag har sällan sett ett så pass litet gäng trycka i sig så mycket vattenmelon på så kort tid alltså! Monikas pumpafröbröd och ostbaguetterna jag fick en snilleblixt om var också mycket populära!
 
Som vanligt har jag lyckats styra in ämnet på mat, men något jag även tänkte berätta är om kvällens aktivitet. Strax innan dansen var schemalagd fick vi information om att dansläraren var sjuk så det var bara att plocka fram vår kreativa hjärnhalva och improvisera. Sagt och gjort - istället blev det full musikquiz som avslutades med elevernas egna danser till Abbas Dancing Queen. Vi klarar oss bra även utan danslärare, vilket ni ska få se på film så fort vårt internet har samarbetat tillräckligt. Dock är internetets hastighet i stil med traktorns mest använda växel - snigel. Vi får väl se om det känner för att hedra oss med sin närvaro ikväll eller om det helt enkelt får bli en annan dag, hur som helst så ska ni få se filmen på v. 29's grymma elever!
 
Ber om ursäkt för extremt kassa bilder, jag måste nog vara den enda i hela världshistorien som fortfarande har en iPhone 4 som dessutom inte ens har den senaste uppdateringen...
Erik och Axel hjälper mig med kontorsarbetet
Häng i hökärran!
 
Caisa med kameran i högsta hugg!
Melonberget som tog slut utan problem!

// Lovisa
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?