Lugnet före stormen

2014



Fredagskvällen rullar på som alltid. Alla känner alla och vet vad som skall komma här näst på schemat. Den mysiga stämmningen gör livet lite lättare.
Strandbesöket gick som smort och innehöll både bad, grillning och Artistleken. Vi ledare (+ Gustaf) vann stort över de andra tappra lagen. Än så länge är vi oslagbara.
Nu analyserar Camp B sina ritter på övervåningen och Junior förbereder sig för morgondagens tävling. Tror till och med att jag kanske ska förberede mig för den. Vad sägs som att börja med disken? En sövande uppgift, prefekt innan sängdags. Kanske ska sätta de pigga och energifulla eleverna på det och själv hoppa i säng tidigt?
 
Imorgon är det upp till bevis ifall jag kommer ihåg allt Ronny lärt mig idag. Visste ni till exempel att i traktorn finns det växlar med djursymboler för hastigheten? "Snigelfart" får en helt annan betydelse. Får ta kort och visa imorgon. Tur att jag inte har frukosten imorgon så att jag hinner koppla på den blåa plogen. Wish me luck!
 
På tal om att önska lycka till. Nu är morgondagen startlistor klara och kommer upp i stallet inom 10 timmar. Önska ekipagen lycka till!
 
//Madde
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?