KOM, EVELINA, KOM!

2014



Susanna har varit snäll nog att åka och handla så att kioskutbudet utökats markant, något som uppskattades mycket av eleverna. Även Caisa och Carolina har kollat utbudet och deras val blev vars ett Daim Mint. Deras betyg blev 5 av 5 glittriga enhörningar (hahahaha), så det vill vi varmt rekommendera till våra elever!
 
Vad vi dock missat när vi snabbt kollade igenom vårt nya sortiment var den nya läsken, som jag av en slump fick syn på när jag stod vid kassan i samband med kvällsfikan (den tiden på dagen då kiosken nästan är som mest besökt). Där stod jag och agerade matematiker i kombination med kassapersonal och kastade en flukt (som min lärare tycker om att säga) in i kylen. Där, till min stora förtjusning, fick jag syn på tillskottet bland läskutbudet: en Hello Kitty-läsk!!!!! Detta kände vi ungdomsledare var en otrolig sensation, så nu vill vi passa på att marknadsföra vår älskade Hello Kitty och även hennes sällskap, Homer Simpson-läsken, här på bloggen. Lite läsk som representerar vår kära Evelina Blomqvist väldigt bra; dels en med henne själv på, och sen en med hennes största idol på. Vilken som är vilken får ni själva fundera ut, men Evelinas pyjamaströja hintar i alla fall om vem som är idolen...
 
I alla fall, här ni den!
 
 
// Lovisa
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?