Känner att bilden Mads la upp är mycket passande idag...

2014



Ni som följer livetiskyrup på instagram har kanske redan sett det, men igår bestämde vi oss för att ha filmkväll i ledarstugan och som de mogna varelser vi är föll valet på Disney's Ringaren i Notre Dame. Bra film det där! Dock orkade vi inte se klart hela (trötta tjejer hahaha), så de sista tjugo minuterna har vi sparat till ikväll. ;)
 
(Bara en parantes men vet ni vad coolt, precis råkade jag knappa på några random knappar på tangentbordet och plötsligt blev allt kursivt, oavsett om jag tryckte på knappen eller inte! Sen lyckades jag få tillbaka det till normalt igen, eftersom jag är så himla teknisk. Hela den här parantesen vittnar om det, eller hur?)
 
Igår var jag vid sjön med camp c och alla badade, till och med jag. Vår lilla utflykt bjöd även på solande, roliga diskussioner och musseljakt på botten. Ikväll väntar sjön igen, denna gång blir det pastasallad där nere följt av artistleken, men först ska jag fortsätta njuta av min lediga dag hehe. Har under förmiddagen legat och läst Bibeln (Harry Potter) i stugan och nu tänkte jag ta tag i nummer två på min extremt ansträngande att göra-lista: titta på Pocahontas!
 
Sitter vid datan på kontoret så ni får tyvärr inga bilder till detta meningslösa inlägg, ni kan få se lite bilder från sjön en annan gång!
 
// Lovisa








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?