Du är så ful

2014



En helt vanlig fredagskväll i Skyrup...
 
Efter kvällsfikat var avslutat ute i det fria skulle Lovisa in och lämna bestick i resturangen, en relativt enkel uppgift skulle vi andra säga men inte för Lovisa inte. Med besticken i handen gav hon sig iväg för att lämna dem. Men precis när hon kommit in på målsträckan så är hon så nära att snubbla över sina egna skosnören och landa med ansiktet före i restauranggästernas pizza. Tänk hur illa det kunde ha slutat! Men, denna gången hade hon änglavakt och landade bara i besticklådan med balansen iallafall halvvägs i behåll.
 
Efter denna lilla incidenten så skulle jag bege mig vidare på kvällens uppdrag och började gå mot stora kylen, när jag börjar närma mig ser jag dörren stå på glänt med lyset tänt. Väl inne så finner jag Carolina sittandes på golvet, upptagen med att äta upp alla våra vindruvor, eller ja, de som fanns kvar efter att Lovisa rensat frukförrådet idag. Vid ett senare tillfälle fick jag veta att anledningen till att Carolina överhuvudtaget befann sig i kylen var för att svalka sig efter en hopprunda på kaninhinderna...ingen kommentar....
 
Efter detta hoppas jag att kvällen inte innehåller så många mer oväntade händelser som väcker uppmärksamhet, frågan är hur bra vi lyckas då vi måste ta oss igenom resturangen in till duscharna, fortsättning följer...
 
//Caisa








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?