Carolina och helosan: två favoriter!

2014



Well, här kommer gårdagens fortsättning... (som utspelade sig en minut efter att vi publicerat inlägget igår, men ändå!)
Vi har kommit fram till att Carolinas framtidskarriär är inom läkarbranschen. När jag konstaterade att något såg konstigt ut på min fot kastade hon sig framåt för att examinera den, och efter en stund kunde vi konstatera inte bara vad det var, utan även att Carolina nu är kompetent nog att lösa alla medicinska problem. Just mitt problem var myggbett, DUBBLA till och med (däför det såg så märkligt ut), och Carolina har nu insett vilket omfattande problem dubbla myggbett är här i världen. Även när andra läkare skulle säga tumörer eller öppna armbrott vet Carolina att det i själva verket är dubbla myggbet (ibland invärtes) och att lösningen oftast går att hitta i en sadelkammare. Snabb som vinden kommer hon vara där med flugspray, hästliniment och helosan och säga de lugnande orden: det går bra. Framförallt helosan, det är det bästa. Helosan på sår, helosan på myggbet, helosan på tumörer. Helosan forever and ever, på allt helt enkelt. Efter att Carolina behandlat min märkliga fot med helosan kändes allt så himla mycket bättre, och jag är säker på att om någon universitetssnubbe som utbildar läkare varit där hade hon redan haft hela nästa månad fullbokad med patienter. Så kort och gott, det jag vill säga med detta inlägget är att TACK Carolina, du räddade mig verkligen! Och glöm inte att köpa på er ett eget lager av helosan, men vet aldrig när Carolina får en tid över att dyka upp, hon lär vara busy nu när världen får veta vilken enastående läkare hon är!
Före och efter behandling
 
// Lovisa








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?