STOPP OCH BELÄGG!

2014



Känner att jag behöver försvara mig angående grodanklagelserna! Det går något konstigt ryckte på gården att jag är en grodfantast, i själva verket förföljer grodorna mig. Varje gång jag är i Skyrup dyker dom upp och jag tvingas lyfta ut dom från matsalen, stugor och toaletter. Det enda djuret jag egentligen inte gillar är spindlar! Fråga Madde, sist jag var i Skyrup tog jag dammsugaren och sög upp varenda en i ledarstugan (tror till och med att det finns bildbevis).
 
Kan väl lika bra uppdatera er vad jag håller hus någonstans. Jag har spenderat en del av min sommar med att plugga en sommarkurs på Columbia Univeristy i New York. Är inne på min tredje vecka och på söndag kommer jag hem till Sverige igen. Och vet ni? Redan på måndag packar jag om min resväska från "fashion" till ridkläder och beger mig ner till Skyrup igen - ingen vila ingen ro.
 
Så hur ser en dag ut för mig i världens bästa stad? Jo en stor hög med läxor och ett antal för många Is-te från Starbucks. 30 grader varmt och solen skiner, ska ju inte klaga men läxorna skulle jag kunna vara utan! Måste även erkänna att resväskan är svår att stänga och hoppas och ber att den inte väger för mycket inför hemresan.
 
 
Bjuder på två små snapshots från kvällspromenaden i Central Park igår!
 
Saknar Skyrup så det knackar, v.32 kommer rocka! Ses snart!
Största kramarna från den där Vq! 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?