Patetisk svar på frågestund

2014



Ja, det var mig en sorglig syn att hitta kommentarerna på frågestunden. De är till och med färre än kristinas återstående liv (don't ask). Vi kan nog relatera detta till inlägget där vi undrar vem vi bloggar för, då ungdomsledarna är de som går crazy i kommentarsfältet oftast!
Men vi får väl svara på de få där är!

Vilka aktiviteter brukar ni anordna på läger?
Kvällsaktiviteter tolkar jag det som då? Och ja, det varierar men denna sommaren har vi haft en fantastisk uppskattad laghoppning, lekar (där ni säkert har insett att ledarna är obesegrade och sjukligt nöjda med det, bad nere vid sjön, teoripass, filmkväll med ryttarnas egna ritter och annat smått och gott! Det har hänt att vi även vattnar våra elever på kvällarna.. Hehe!

Har ni någonsin haft någon som var riktigt bra på att sjunga på era läger?
Om jag inte minns fel (som den stalker jag är) så fick Evelina samma fråga på som frågestund sist? Eller? Haha! Men iaf, jadå! Det händer med jämna mellanrum. Det har hänt att elever kommer med gitarren i resväskan och titt som tätt kommer elever som går i musikklass. Våra elever är multitalanger, helt enkelt!

Vilken ledare rider bäst?
Well, eftersom ett krav på att jobba som ungdomsledare i Skyrup är att rida på Grand Prix nivå, så är det svårt att avgöra! Alla har ju uppenbarligen tävlat i Aaschen (hur kan jag ha varit där men ha noll koll på hur det stavas..?) så meritlistorna är långa! 

Vem är Evelina snygge kille?
För att börja med hur själva frågan ser ut, hur sjutton går den grammatiken ihop? Och för att svara på frågan; VA!? Är hon otrogen mot mig? 😱😭

/Sabina





Sofie

På lägret i år sa dom att det var den första Kristina, men förra året var det den tredje 😂


Evelina Blomqvist

http://epicevelina.blogg.se/

Pfff jag skulle aldrig, Sabina!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?