Where the sky is the limit

2013



Att vara aktiv på två bloggar kräver sin bloggare, som en hästhandlare skulle säga om den oridna hästen. Jag har provat det här med att vara dubbelbloggare en gång förut, och trots att bloggen blomstrade i månader dog intresset till slut ut och vårt mästerverk gick i graven med vår ambition att nå toppen.
 
Nu kör jag dock igen. Jag, tillsammans med resten av teamet som jag klassar som familj. På en yta som uppnår de svinlande måttet av 2 kvadratmeter har vi tryckt ihop oss, och därifrån produceras inläggen som kommer att få bloggvärlden att trilla baklänges av... trängsel?
 
I skrivande stund befinner jag mig 15 mil från gården som binder oss samman. Jag sitter närmare bestämt i min lilla blå bil påväg mot Jönköping, där jag ska spendera kommande vecka på att shoppa hästprylar och åka ring bakom båt. Sen bär det av mot Skyrup igen - where the sky is the limit.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?