Vi rullar fram

2013



Två dagar har redan passerat för de tuffa v30 tjejerna och imorgon bjuds det på gymkhana (eller som Lovisas mobil vill skriva gymkhanana). Bilden ger er en ledtråd till vilka två hästar som ska ställa upp imorgon. Vem av er är snabbast med att gissa rätt hästar?
 
Längtar redan till tacosen som bjuds på nästa kväll. Mat är något man längtar till i Skyrup, precis som sömn och duschtid på kvällen. Att gå och lägga sig med pannkakor i magen, nytvättat hår som doftar som en blomäng och John Blunds sömnsand i ögonen är helt underbart. Hör och häpna idag blev det pannkakor över för att soppan smakade helt fantastiskt - och då menar jag vad jag skriver för vem väljer bort pannkakor för en mindra bra soppa?
 
Just nu diskuterar vi hur manade tjejerna är till att rycka hästarnas manar och hur dåligt internet är för tillfället. Jag som i vanliga fall sover vid 22.00 intalar mig själv att tänka på refrängen och avslutar med att berätta vem författaren är till detta inlägg. Jo, ingen mindre än självaste Madde Ponyscarface!
 
God natt, dröm om söta fluffiga enhörningar...
Foto Tiffani Segerbrand | Space Unicorn och jag soaring through the stars
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?