This is who we are

2013



Såå, vilka är vi bakom bloggkulisserna? Johanna Klant, Loppan, Mirre som hatar Firre, Norea vars fader jobbar på Nordea och Scarface-Madde? Det där var bara några få utvalda ur teamet, men namnen gör er garranterat nyfikna. Dock tänker jag överlåta de djupgående beskrivningarna till var och en, och med det sagt borde jag ta tag i mig själv...

Det är Loppan som har ordet, och för att inleda storslaget tänkte jag beskriva mitt ohyra-inspirerade smeknamn. Take a chillpill, ingen behöver ringa anticimex när jag kommer, truth is att jag troligtvis är den ledare som duschar flest gånger per sommar eftersom jag relativt ofta kommer upp i den brutala siffran 2 varje dag. Mitt smeknamn kommer från allas vår favoritchef, som för något år sen påbörjade förvandlingen...
 
Evelina - Evelopp - Lopptopphopp - Loppan. Och kanske är just Loppan ett passande smeknamn. Jag är onekligen minst (kortast) i gänget, jag lider oanat ofta av överskottsenergi som får mig att hoppa runt, och nog för att jag brukar försöka uppföra mig, men lite irriterande är jag säkert. 
 
Min ålder är mycket oklar. Jag kan både åka på barnbiljett och besöka Systembolaget utan att någon misstänker brott. Mer än så säger jag inte; jag låter den kryptiska meningen tala för sig själv. 
 
Att presentera sig själv i några väl valda ord har aldrig varit min grej. Är kort ett ord som bör finnas med? Är lockig intetsägande eller avgörande för framtiden? Borde jag ta med att jag gillar hästar, eller är domen redan lagd om jag nämner de fyrbenta springarna? Hur som helst hänvisar jag folk som fortfarande orkar bry sig till facebook - fast ni får hitta den på egen hand, allt annat vore osportsligt. 
 
Oh yes thats me... 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?