Tack och hej leverpastej

2013



Trots att jag egentligen har lämnat skyrup och AW sporthorses så kan jag inte låta bli att kika in här, separationsångesten är enorm! Min (kanske väldigt genomskinliga) ursäkt för att få blogga lite är att jag faktiskt borde säga hejdå - och tacka v.29 för en fantastisk vecka! Eftersom detta var min första ''riktiga'' jobbvecka så har jag inte jättemycket att relatera till, dock så vågar jag ändå påstå att denna vecka ingår i den kategorin där de bästa veckorna hamnar, - det har vart mycket lärorik, rolig och trevlig sådan.
 
Efter en vecka i stugkollektiv tillsammans med Grant, Blomqvist, Sissa & Fanny så känns familjens 4:a en aningens stor och min vanligtvis lite för smala 90-säng är helt plötsligt enorm. Suget efter nutellamackor, godiskrig, bloggstolsbråk, skeva sängar och drivor med kläder är större än någonsin. Men nu är det bara två veckor kvar, sen är jag på't igen. Tack och hej leverpastej, vi hörs om två veckor ;)
 
/ Allas älskade Mirre (som ej äter firre)
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?