Prinsessa för en dag

2013



ungdomsledarstugan tisslar och tasslar om allt - nyligen konstaterade Sabina att gården hade en prinsessa - tydligen var det jag. Hur jag ska tolka det har jag inte riktigt bestämt mig för ännu - men tills vidare utnyttjar jag situationen och beklagar mig därför över att mitt hår stinker cigarettrök - för sånt beklagar sig prinsessor över. Varför mitt hår luktar apa är ett olöst mysterium, och jag är inte i stånd att ta reda på varför - den obekväma sängen (glöm inte att prinsessor får klaga) är alldeles för inbjudande. ;)
 
Solen har lyst och åskan har mullrat - kontraster är bra och troligtvis nödvändiga för någon form av utvecklings skull. Camp B (som jag mest hänger med) har kvällen till ära engagerat sig i mitt före detta största intresse: galoppsport och fullblodshästar. Seabiscuit blev kvällens stjärna. :)
 
//loppan 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?