Mirre intar bloggstolen

2013



Efter närmare sex dygn i skyrup så är det slutligen dags för högtidligaste stunden på hela veckan - min alldeles egna premiär i den mycket omtalade bloggstolen. Den har under veckan gästats av kända bloggare som t.ex Johanna Grant och Evelina Blomqvist, men nu är det som sagt min tur! Under veckan så har jag lärt mig allt man bör kunna som bloggare, samt en hel del kring hur man ska bemöta en ilsken bloggare - vilket jag antagligen kommer att ha mycket nytta av i framtiden.
 
Bromsbetten svider, stugan svettas och laddarna ligger huller om buller i hela våra fantastiska bloggstuga. Johanna dunkar space unicorn musik över hela anläggningen och det börjar bli dags för pizza. Med detta sagt ska jag försöka ladda upp en bild och undrar ifall det är nu alla svordomar dyker upp (för det brukar dom göra innan den som sitter i bloggstolen smäller ihop datorn och lämnar stugan). Herrå! / Mirre-firre
 
Jag och bloggarnas blogghäst - Fläsk!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?