Lus, Loppan och Anticimex (?) hahaha

2013



Hej och hå - om ett par dagar är jag nog gul och blå..? Förhoppningsvis inte, men jag vågar inte garantera att jag inte kommer upp till stallet utan unghästen en vacker dag. I förrgår dansade han som den prins han är, igår... körde han ett par tappra rodeoförsök innan han insåg att den dumma skåningen var tillbaka i sadeln och att hon inte hade för avsikt att lämna den.
 
Lus är här med mig i vecka 31, och dagen till ära var han så mjuk och go som bara en Lus kan va. Imorgon är det dags för oss att testa stora vattengraven, och jag längtar som tusan.
 
Veckan som väntar känns redan toppen. Eleverna är få, men framåt och glada. Dessutom har vi turen att få ha tjejerna bakom Ponnysanning här. Ponnysanning råkar vara den enda stora och läsvärda skvallerbloggen inom svensk ridsport, detta för att bloggen både är intressant och drivs på ett oerhört schysst och ärligt sätt. Besök www.ponnysanning.se för att ta del av deras lägerupplevelser med hästarna Lady Marmelade och Långben.
 
Gårdagens trerätterslunch:


//Loppan
 
 
 



Annika

http://blogofphoto.webblogg.se

Gott :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?