Kvällen är gammal (ung)

2013



Partyt är ett faktum i restaurangen. Aviici spelas på högsta volym och hästarna hoppar högt (möjligtvis förvånat) ute i stallet. Med Madde och Lovisa i spetsen drog partytåget ut på turné på gården.

Efter en dag på stranden, vettiga teorilektioner och en avslutande artistlek börjar kvällen lida mot sitt slut. Måste säga att jag var besviken på mig själv, artistleken har jag lagt av mig på. När våra tidigare stjärnnamn såsom Di Leva och arvingarna kom upp stod jag mer som ett frågetecken. Men efter lite nödlösningar (såsom rosa på engelska..) tog jag ändå mitt elevlag till seger! Dock tveksamt om det faktiskt var min förtjänst där..

Daisy gillar läget, som alltid. Hon har dock börjat äta skor.. Helst när elevernas eller ledarnas fötter fortfarande är inuti den. Så jag tänker hålla hårt och räkna in alla mina skor denna vecka!

Kontentan av detta? Borde gå och se till att eleverna går och lägger sig.. God natt världen!

//Sabina

(Att försöka ladda upp bilder är tydligen omöjligt i Skyrup där 3G nätet är obefintligt.. Så ni får nöja er med tråkinläggen med bara text tills jag lyckas få upp en bildbomb!)









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?