Johanna Klant Boklund

2013



Någon aktiv läsare önskade vid ett tillfälle att beskrivningar av vilka vi var skulle dyka upp. Vi tog ett gemensamt beslut och kom fram till att vi hellre beskriver varandra än oss själva - så här kommer JGB´s presentation...
 
Johanna Klant Boklund är i sammanhanget mer känd som Grant eller Granis, och för er läsare är hon troligtvis den mest bekanta, eftersom hon tillhör kategorin storbloggare på riktigt. Fast det är inte Klants berömda sida jag tänkte fokusera på, för det finns så mycket mer att berätta om tjejen som jag till en början trodde var världens mest torra hästbrud.
 
Exakt så kändes det när jag skickade mailet om AW Sporthorses för allra första gången; jag mailade en torr hästtjej vars ordförråd slutade vid trekombination trodde jag... om jag kunnat ha mer fel! Det visade sig att Grant (som senare kom att kallas Klant) är en av de få människor som verkligen kan konsten att bjuda på sig själv, och inte minst vara sig själv. Under vår korta tid som nära vänner har vi haft väldigt kul, inte minst när vi i vintras ramlade i en snödriva och sprattlade runt som handlingsförlamade ekorrar. 
 
Smeknamnet Klant har många betydelser; bland annat har hon badat i vattengraven, trillat på plan mark och - som jag just skrev - dragit omkull oss i en snödriva. Nog för att resten av Team AW har liknande meritlistor, men när man heter något så lämpligt som Grant, är Klant ett givet smeknamn. 
 
För att fortsätta på smeknamn så är ryktet sant; Flex (som numera lyssnar till väldigt många andra namn) är precis så välriden och artig som han utger sig för att vara i bloggen. Här under följer en lista på namn som Flex lyssnar till...
 
- Fläsk
- Flexfilé
- Flexibooi
- Flask
- Flexter 

//Loppan
Grant och jag som Björnligan (Y)
Ps. Johanna är Ove Sundberg. 
 
 



Dessutom är hon jättefin på alla våra bilder från terränghoppningen vecka 28 😂😂


Totte

http://eslovsriders.blogg.se

Haha detta gjorde min dag!;);)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?