Jag kan köra fyrhjuling!

2013



Godmorgon! Snart är det frukost och jag ser fram emot att äta scones idag eftersom att kocken var ledig igår. Som Madde sa så är mat verkligen något man ser fram emot här i Skyrup!

Igår stod det då uteritt på schemat och jag och en tredjedel av camp C red bort till sandtaget och galopperade lite. Det var fett kul, tyckte både hästar och ryttare!

Efter uteritterna och den därefter efterlängtade maten blev det teoripass i form av filmtittning för camp C och hästens hållbarhet för camp B. Strax därefter red jag Liten, och ja, det stämmer att jag flög av honom så det rök om det i förrgår och nu går om kring med några snygga blåmärken här och var, inte minst i ansiktet. Igår var han dock en liten ängel och man kan inte annat än att tycka att han är sååå söt!

Kvällen sen var jätterolig för såväl elever som ledare, som Madde och Sabina redan har skrivit. Dessutom lärde Sabina mig att köra fyrhjuling så nu är jag stolt som en tupp över att klara av det också! Tack och hej, leverpastej

// Lovisa









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?