Gymkhana och glass

2013



Gokväll kära läsare! Nu tar jag mig friheten att skriva ett litet inlägg här om läget i Skyrup. För tillfället ligger vi i våra sängar i stugan och Sophia försöker förklara gymkana-grenarna för Madde, vilket nu faktiskt går framåt, sakta men säkert. Imorgon är det nämligen Jump Camp B's tur att rida med potatis på sked, och camp C ska få köra femkamp, Woho!
 
Idag har solen gassat och tränar-Madde glassat (?) som bara den. För att förtydliga så har Madde hållit i en massa grymma träningar för camp C samtidigt som vi regelbundet försett henne med glass för att svalka sig lite i den stekande solen. Toppendeal!
 
Nu undrar ni kanske vem jag är som helt plötsligt poppar upp på bloggen. Lovisa heter jag och jag  har precis börjat jobba här. Tidigare har jag varit här som elev, och man kan väl inte säga mycket mer än att jag tycker att AW är ett toppenställe! Men vet ni vad, nu ska jag inte tråka ut er längre med detta extremt osammanhängande inlägg, godnatt!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?