Topp 3

2013



Dessa är mina topp 3 bilder från v31 som jag har på mobilen. En liten förklaring till varför bjuder jag gärna på medan tåget hem rullar förbi både sjöar, förfallna hus och åkrar.
Bild 1 - Uteritt med grupp 2 Camp C

På denna bild är det bara färgen som kan avslöja vem kossan är. Hon döjer sitt smakfulla smeknamn genom sin sportiga hållning som säger "jag är flashig men avkopplad". Tinnies långa älgöron förgyller bliden.
Bild 2 - Goldencoast med Grupp 2 Camp C

Miss Bond & Johanna, Elan & Agnes och Phoebe & Alexandra fick stå för veckans badbild. Trots sura gubbar och ekipage som flöt lite för långt ut åt vänster var denna badtur ganska odramatisk. Nej föresten nu glömde jag de snygga galoppiruetterna Tinnie gjorde med mig när en tant stod gömd i buskarna.
Bild 3 - Min högra hov

Här ser ni handy horse Clifton som håller stegen snällt åt mig när jag klättrade upp för att kasta ner X antal höbalar (läs: godisregn). En hjälpsammare häst är lika svårt att hitta som att sko Winnies vänstra bakhov. Cliftons hjälpsamhet slutade inte där utan när höbalarna kastats ner ville han promt hjälpa mig att få bort dem från lösdriften där de inte skulle ligga. Den lilla detaljen att jag ville ha höbalarna i stallgången och han ha dem i magsäcken är en annan femma.
 
// PownieScarFace
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?