Tagga vecka 35!

2013



Det är inte mer än två veckor sen jag åkte ifrån Skyrup för vad jag då trodde var sista gången för i år. Dessa två veckor har gått snabbt och känts korta, men ändå saknar jag redan AW. Jag saknar alla där och kommer på mig själv med att redan längta tills nästa sommar. Det var därför en anledning att både le och hoppa rundor lite när jag idag fick klartecken att jag kommer kunna åka tillbaka redan under vecka 35 för att funktionära under elittävlingarna! Allt blev som jag ville och trots att det inte är mer än ett dygn jag kommer vara där ser jag fram emot det något enormt! Hoppas att ni, precis som jag, under vecka 35 kommer att befinna er i Skyrup - where the sky is the limit. Vi ses!

// En trött men glad Lovisa









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?