Sönderstressad

2013



Ganska komisk rubrik med tanke på att jag inte ens är i Skyrup och hjälper till på Sveland arena. Världens bästa kollegor och världens finaste elever upplever nog mycket mer stress än vad jag gör i nuläget, särskilt som jag inte ens lämnar min lägenhet alls?

Men iaf, stressad! Det är ju sjukt jobbigt att försöka följa Skyrups alla steg via alla möjliga sociala medier och medier i största allmänhet. Men dessutom ha EM från ribbersborgstranden i Malmö på SVT play. Livet är jobbigt, jag vet!?

Iaf, taggar duellhoppningen i Skyrup nu på distans. Hade så gärna sett våra tränare och elever i en show som jag vet kommer slå alla med häpnad! Och självklart så är jag dödsbesviken äver att jag missar Sissas cheerleader-team! Menmen, VW-Grand Prix sänds ju online, så jag kommer sitta klistrad framför varje sekund!

Saknar er alla fantastiska, och jag VET att ni gör ett fantastiskt jobb därnere!

Puss puss, love you all!

//Sabina









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?