Hej från Småland

2013



Hovturnen är i full gång och jag sitter 15 mil bort och överväger att vara med på lyfta-taket-processen som ska ske ikväll. Party i Skyrup är alltid kul, och med 50 elever och glada kollegor (och well, Crafoord, Carling och Grönwall också) kan det bara bli jättefett. Dock har jag betydligt sportigare, men lugnare planer på G, Lus och jag ska nämligen iväg och hoppa ikväll. 
 
På lördag är jag tillbaka i Skyrup för den sista lägerveckan. Som tur är slipper jag det något hjärtskärande avskedet på lördagen vecka 33, för då sitter jag på planet till Mallorca och äter godis (?) med en vän. Den sista Pay and Jumpen, de sista timmarna, överlämnar jag alltså till mina fina kollegor, som får utstå de tårar och sorgsna miner som råder såväl bland elever som ledare. 
 
Innan dess har vi dock 1,5 vecka kvar att köra Sveriges bästa träningsläger. Massa timmar av träning, skratt, svett, kanske en och annan tår och definitivt skavsår och träningsvärk ligger framför oss - och ingen är mer taggad än jag. Planen är att köra helslut på mig själv innan lördagen, så att resan till utlandet känns underbar istället för rastlös! 
 

Mina två favoritöron <3
 
/Loppan
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?