Hej favoriter

2013



Jag medger - Lovisa har alldeles rätt, vi är förskräckligt dålig på att blogga. Truth is att tiden faktiskt inte funnits,
trots sommarns minsta vecka. Jag har ridit fler hästar om dagen än någonsin förut under arbetstid, Sabina har fokuserat på kommande vecka och Madde har haft hästansvar. Vi har gått på highspeed under semsterveckan, helt enkelt.Å andra sidan är det inte bara tidsbrist som hindrat mig; jag får mer energi av att rida än det tar och jag är sällan i behov av mänger sömn... det är internetuppkopplingen som gjort livet surt för oss.

Nu är jag - Evelina - på väg bort från gården med min lilla Lus där bak. Vi hoppade ca 1m på PnJ idag och var felfria, kändes som ett toppenavslut på en träningsvecka. Nog för att vi tränat för oss själva, men vi har i alla fall kört hårt och tufft flera dagar. Det har jag inte möjlighet att göra hemma, så vi har uppskattat möjligheten och tackar Miss AW för att vi fått våldgästa de fina banorna. :)

Vecka 31´s bilder och berättelser kommer från oss alla (?) under kvällen och morgondagen. Ses då - nu ska jag äta Mc Donalds och fokusera på vägen innan jag spyr. 

Lus hoppar graven :D

**

... och det är sant som Sabina skrev; inatt hoppade han ut ur hagen och sprang bort till stohagen för att dejta kossan. Sweet, fast han skrämde slag på mig när han inte fanns i sin hage </3... fast jag vet ju att han kan ta vara på sig själv ;D. 
 
//Loppan
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?