Flaggan på liv och död

2013



Sommarens sista jump camp är i full gång, men ändå har en ny person intagit bloggstolen) Jag är back in Skyrup efter sommarens tidigare v.27 och det känns fett. Magen lider av träningsvärk och den enda formen av träning (?) jag har utsatt magen för är skratt så det förklarar väl ungefär hur sjukt roligt vi har det i Skyrup.

Jag är dessutom lyckligt lottad som lyckats skramla fram ett par foppatofflor. Ett par kanske är att ta i eftersom de är både olika färg och storlek på dem. Men vad gör det? I Skurup är man död om man inte har ett par foppatofflor. I resterade delar av världen är man död om man har ett par.

Kvällsaktiviteten 'flaggan' är precis över. Jag menade att vi lät Evelinas lag komma ikapp i slutet eftersom det känns lite jobbigt om hon som varit på gården så länge ska tvingas förlora. Evelina menar att hon gav mitt lag lite försprång i början för att jag skulle våga fortsätta. Det blev lika. Fred på gården alltså. Skönt. 

/Norea




Stina

Varför har ni höjt priserna till nästa år? :/







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?