blogg- och ungdomsledardubutant + storstädning

2013



Tidigare i veckan fick ni bekanta er med bloggdebutant nummer 1, Norea och nu kommer nummer 2, jag, Carro som precis spenderat min livs första vecka som lägerledare i Skyrup. Dock har jag hängt i på aw sedan typ år noll (läs sedan sex år tbx) då verksamheten ägde rum i Vinslöv, jag hyrde Bello och Evelina Bond. Historier om de tiderna sparar vi dock till en annan gång då våra stackars evelver redan har fått genomlida dem en gång denna vecka då endast med hjälp av osammanhängande ord mellan alla skratt från mig och Evelina. 
Veckan har varit regning men ändå såå grym och för att relatera till Maddes inlägg så kan jag med all säkerhet pricka av minst hälften av alla yrken då veckan innehållit både ogräåsplockning, matlagning, barnpassning, sjuka hästar, levande tvättmaskiner, paddor you name it. Gårdagen började på topp med alla glada och duktiga elever som rockade Pay n' jumpen och slutade djupt inne i de mörka skogarna där jag försökte mig på en powel walk och som pricket över I:et när jag virrade runt där inne så övergav mobilen mig. Men hem kom jag och spendarade min sista natt utan hysteriska skratt och portkod 1321.
I förmiddags tog jag iallafall mig an uppdraget att städa ledarstugan ( Alla ungdomsledare håll i er !). I sophögen fann jag allt ifrån scheman till strumpor men mest dominerande av allt var helt klart godispapper eller varför inte presentsnöre?! Nu kan man iallafall se golvet och brännbollsracket ligger (som vanligt) fint på skohyllan, Evelina !!
Hur som helst om lite mindre än två veckor drar Skyrup horse show igång med buller och bång och bjuder på hopptävlingar av högsta klass! See u there!
 
 // Carro



Madde

Haha snyggt jobbat Carro!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?