Återförenade!

2013



Stora delar av Team AW var igårkväll återförenade i ledarstugan i Skyrup. Förutom jag själv, Sophia, Mirjam och Sissa fick vi sällskap av Evelina och Norea. Stämningen var på topp och stugan bokstavligt talat hoppade högt när alla tyckte att någon knackade på dörren halv 12 på natten. Jag hörde ingenting och resultatet blev dövhet för min del och väldigt uppstressade kollegor. Folk kanske har fått intrycket av modiga och tuffa ledare, men när mörkret sänkts på gården och vi är ensamma bedrar skenet och imagen som vi har byggt upp raseras på mindre än en minut. Men det behöver ju ingen få reda på?

Dagen D har kommit, dagen då hemfärden står på schemat. Det är sorgligt, och hemskt. Vissa säger man hejdå till kanske ändå till nästa sommar. Det känns tungt, riktigt tungt. Vissa återförenas på våra elittävlingar v.35 medan jag själv har försvunnit till höstens nya utmaningar. Men jag kommer följa varje steg på liveuppdateringen och livetv!

Tack för denna sommaren allihopa. Tagga Camp 2014!

//Sabina









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?