Armina tror på spöken

2013



Att spöken existerar har jag knappast trott på, men Armina lyckades nästan halvt om halvt övertyga mig idag på kvällens gymkhana.

Camp B var grymma, våra hästar har aldrig varit så pigga och glada på gymkhana. Vår pensionär flicka galopperade fortare än hon någonsin gjort och ögonen riktigt lyste.

Många elever denna vecka = feststämning. Förtillfället pumpas Macklemore i högtalarna i matsalen. Det är najs! Följ AW från elevernas syn på http://henrikbarry.se">henrikbarry.se, då han och Kato spenderar sin vecka här. Det är najs, Barry är cool och fett trevlig! Och jag kan avslöja att tjejerna har aldrig någonsin varit så snygga under en ridlägervecka!

Nu borde jag hjälpa Mirjam med disken.. Så vi säger väl god natt för ikväll. Imorgon är min favoritdag, stranden och Hovdala på en och samma gång, hallelujah!

// Sabina









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?